vrijdag 19 april 2024

Alles over Altena

OV Almkerk praat over tentjesfeest na ledenvergadering

17 januari 2014 (door WoudrichemNet)

ALMKERK - In 2015 is weer het alom bekende “Tentjesfeest” in Almkerk, waar alle buurten aan meedoen. Inmiddels is het thema van dit tentjesfeest bekend: Landen! Iedere buurt kan een land kiezen, waarmee zij aan de slag wil in 2014.

Vier buurten hebben inmiddels gereageerd en hebben (min of meer) aangegeven welk land zij willen vertegenwoordigen. De Oranjevereniging, gaan er vanuit dat niemand een dubbel land wil vertegenwoordigen en daarom maakt men bekend welke landen dit zijn. 'De landen die nu bij ons bekend zijn, zijn de volgende Italië, België, Holland en Frankrijk. Mocht uw buurt nog van land willen veranderen dan kan dat, maar laat u ons dat dan nog wel even weten, want dan komt er een land “vrij”.'

Ledenvergadering
Na de ledenvergadering 2014 op 30 januari in Emmickhoven wordt verder over dit onderwerp gesproken. 'Buurten die nu al voorbereidingen willen treffen kunnen dit doen als hun land bij ons bekend is, maar moeten rekening houden met dat als een andere buurt perse hetzelfde land wil er twee dezelfde landen zijn. Graag horen wij van de buurten waarvan wij nog geen land ontvangen hebben voor welk land zij kiezen.' Aldus OVA.

Deel dit bericht met je vrienden!

Tekst en/of beeldmateriaal gebruiken van Mediaplein Altena.Net? Neem even contact op.